piatok, mája 17, 2013

Japonsko deň sedemnásty

Epický deň, ktorý vyzeral úplne nevinne. Začal sa cestou do sumo múzea kde sme sa nanešťastie nedostali keďže lístky dnu sú súčasťou lístkov na zápas a tie sú veľmi drahé. Natlačili sme v staničnej reštike a pobrali sa smer Aikikai Hombu Dojo. Krátka zastávka v skyscraper district a kde nič tu nič na nás vyjukne budova Square Enix (SE). Nasledujúci cieľ máme, dokráčame k dojo, obligátna foto, dnu sa ani nenamáhame ísť. Späť k SE budove, Courage dáva china secret uličku a vystupujeme pri turbo originál obchode. Vnútorný dizajn pripomína vesmírnu loď všetci z osadenstva majú porty v ušiach. Sadáme na limonádu a zacapujem epický zmrzlinový pohár. Hádžeme oko na výstavku kresieb, krátky nákup (všetko pekelne drahé) a sypeme von. Nevieme čo s časom a tak sa poberáme smer rybí trh. Najviac živo je tu o piatej ráno teraz poobede tu už skoro nik nie je. Dávame zopár fotiek, odškrtávame destináciu a vyrážame nazdarboh dole ulicou smerom k nejakému kníhkupectvu. To sme síce aj našli, ale všetko v čaji tak len listujeme v štýle čísla päť a hýbeme sa ďalej. Narážame na Ginzu (megapredražená a vyhypovaná štvrť) a Courage navrhuje ešte raz skúsiť otočiť Jirovu reštiku. Roleta ktorá bola spustená je hore a my vstupujeme do ďalšej časti budovy a za rohom už vidíme známy vchod aj s Jirom vo vnútri. Courage dáva rýchle foto vybieha mierne nasraný cheloško a hovorí no inside foto. Tak reku dobre. Ideme do preč smer hotel. Krátky oddych ale bubnovanie nás ženie von a dobre robíme. Vonku máme nejaký fesťák, kde lokálny nosia serepetičky na pleciach dokola smerom k chrámu v asakuse. Užívame si epickú atmosféru ( http://www.youtube.com/watch?v=V3u5cznOpG0 )i keď naozaj netuším čo sa dialo. Dávame krátku večeru -> lawson -> hotel -> balíme premýšľam či dať power off alebo zostať hore