piatok, júla 27, 2007

ASKO nábytok - problémy a zmätky

Náš krátky príbeh začal 5.7.2007 v nitranskej pobočke ASKO nábytku. Padlo rozhodnutie zmeniť staré váľandy za nové postele a keďže sme už mali aj vybraté tak sme sa pobrali do onej predajne. Predavačka bola OK. Zistila všetko čo sme chceli vedieť. Postele sme brali dve. Jedna na sklade bola druhá nie. Bolo nám povedané že druhú posteľ privezú v priebehu najviac dvoch týždňov. To nám celkom vyhovovalo, keďže sme mohli staré zlikvidovať. Postele sa vrátane odvozu vyplatili, dohodli sme že keď nám pred dovozom zavolajú aby sme sa dohodli na čase a odišli sme spokojný domov.Po uplynutí dvoch týždňov začal hlodať červík pochybností že prečo nám ešte nevolali, a tak som im zavolal ja. Dozvedel som sa že druhú posteľ ešte nepriviezli ale má vraj prísť v priebehu dňa prípadne najneskôr na druhý deň. reku oukej zavolajte mi keď tam posteľ bude. deň prebehol a prebehla aj polovica druhého dňa keď som spravil druhý telefonát. tentokrát som dostal odpoveď, že áno obe postele sú na sklade. (netuším prečo mi teda nezavolali). keďže boli postele na sklade zavolal som na dopravu (obstarávanú IBA Askom) a spýtal sa, kedy mi môžu postele doviezť. teta samozrejme nevedela že postele sú už na sklade lebo ASKO im to ešte neoznámilo (majú ináč spoločný informačný systém a predošlý telefonát bol priamo do skladu). Tak som sa jej spýtal či mi tovar môžu dodať hneď. Zostal som veľmi prekvapený keď mi povedali že nie lebo autá majú už naplánované cesty, že jedine na budúci týždeň v pondelok (v skutočnosti tento pondelok). reku oukej budem doma a vyčkáme. v pondelok sme čakali. a čakali a ešte chvíľku čakali a potom sa ozval telefonát. máme iba jenu posteľ. Čooooo ? veď mi povedali na sklade že sú obidve. nie majú iba jednu a tú nám môžu doviezť. tak teda dobre dovezte. A opäť sme čakali. až do poobedia. keď som už nevydržal a zavolal kde máme naše dva týždne zaplatené postele. Opäť som bol prekvapený že vraj dostali zo zákazkového pokyn nič nenosiť. tak som im teda opäť povedal že aspoň tú jednu posteľ nech nám dovezú. pobral som sa priamo do predajne aby som si tieto problémy vyjednal priamo. tak sme sa dozvedeli že posteľ ktorá bola na sklade (a skontrolovaná predavačkou) na sklade nieje. WoW (nie nenainštaloval som si Vistu) iba som zostal opäť prekvapený. dohodlo sa že prvú posteľ dovezú a druhú zistia kde sa nachádza. vedúci skladu tam vraj nieje ale zajtra bude. bol a posteľ sa chvalabohu našla. priviezli ju až včera (štvrtok 26 júl). Dnes som si ju chcel poskladať. Zistil som že čelo postele je prasknuté zvnútra. Znova telefonát a či im môžeme poslať fotky. tak som im nejaké poslal. zatiaľ neodpovedali. a ja premýšľam či mám skladať alebo nie. je to síce nalomené pravdepodobne len z jednej strany. Každo pádne v ASKU si už nábytok pravdepodobne nikdy nekúpim . Majú v tom zmätok, nik nevie čo robí druhý.

update: v piatok som napísal mail. do včerajšku (31.07.2007) žiadna odpoveď, tak som sa pobral opäť osobne. Reklamačná teta sa uvedomila (i keď na začiatku tvrdila, že žiaden mail nedostala) po tom ako som vytiahol NB a povedal že keď jej fotky poškodenia neprešli tak jej ich nakopnem na USB kľúč. každopádne čakám technikov. bolo mi povedané že na posteli mám kľudne spať, takže zatiaľ spím dúfam že sa podomnou nerozpadne :-). očakávam výmenu v najhoršom prípade opravu.

4 komentáre:

Lev bez hrivy povedal(a)...

Prasknute nemontuj, ved to nebolo za par supov, ci hej? Kupil by si si topanky za 3000 s prasknutou vystelkou a ze pohoda, ved to nevidno?

Anonymný povedal(a)...

pred rokom sme v Asku kúpili manželskú posteľ Gladys, po roku máme madrace vyležané, ako keby ich používame už desiatky rokov, a technik nám povedal, že na to záruka nespadá, ako prosím? A to kde sme? Veď tá posteľ naestála len 500.-Sk...

tomas povedal(a)...

nezastávam sa Asko nábytku, ale ostatné sú na tom rovnako a niektoré aj horšie. kvalitu už ťažko rozpoznať

Interiérový dizajnér povedal(a)...

je to mozno aj tym ze kazdy hlada len lacnu variantu nabytku, ale tu nenajde ani v asko, ani merkury markete, ani v kike. Jednoducho si treba priplatit za slusny nabytok.