streda, júna 06, 2007

Hyundai Getz prehliadka 60000 Km

tentokrát bez fotiek. Olej som si tentokrát nedoniesol a bolo mi povedané, že sa to ani veľmi neopláca. Castrol GTX Magnatec (malý kanister) = Castrol GTX Powertec (50 l sud). keďže som mal posunuté kilometre na prehliadku tentokrát mi vyšli prakticky dve prehliadky naraz, čo sa prejavilo aj cenovo. Čo sa vymieňalo ? Olej (1148 Sk), sviečky (752 Sk), olejový filter (151 Sk), vzduchový filter (539 Sk), palivový filter (1284 Sk) a peľový filter (2 x 759 Sk). Spolu s prácou mierne cez 8 tisíc Sk. Ešte bude treba vymeniť guľové čapy riadenia, ktoré budú aj s prácou a geometriou auta stáť predpokladám max. do 5 tisíc. Dúfam že nasledujúca prehliadka ma už toľko o peniaze neobtiahne. I keď mi bolo povedané, že sa budú meniť brzdové veci. Proste do auta sa len strkajú peniaze. A čím viac človek jazdí, tým viac peňazí doňho vrazí. Každopádne auto funguje a zatiaľ ma nikde nenechalo.

2 komentáre:

MIANDMA povedal(a)...

Aj tak je to malo oproti mojim 17000 na 120000, kde sa uz meni uplne vsetko. Este aj rozvodi a brzdy. Tam sa priprav na palku.

Fifteen povedal(a)...

hohoooo ale netreba zabúdať že 120000 je už troška veľa kilometrov.