nedeľa, mája 27, 2007

Hyundai Getz 1.1 spotreba a iné- Rok a pol po

Keďže som zmenil zamestnanie, začal som sa premiestňovať do BA sám. Tým pádom mi klesla aj spotreba na veľmi rozumných 5,6 litra / 100 Km z pôvodných 7,3 l / 100 Km. Samozrejme to nepripisujem len nižšej váhe vozidla ale aj tomu že som sa začal približovať k cieľu iba 100 - 110 kilometrovou rýchlosťou. pri tejto rýchlosti prídem z NR do BA o nejakých 10 minút neskôr, ale to mi nevadí. Podstatná vec je, že čím viac sa ponahľate tým skôr prídete do zápchy. A medzi NR a BA je toto skoro pravidelné. Hlavne medzi Sencom a Bratislavou. Najčastejšie v Pondelok ráno a piatok večer. Samozrejme nejdem tých 100 - 110 celý čas. pri predbiehaní je aktivovaný aggressive mód, to znamená že zrýchlim tak aby som zbytočne nebránil tým za mnou. ale akonáhle sa vrátim do pomalého pruhu opäť gúľam stodesinou. Mimochodom, všimol som si že ohľaduplnosť vodičov v SK celkom vzrástla za posledných pár rokov. Len tak ďalej :-)


A ešte čosi. Svietim stále. Na spotrebe sa mi to neprejaví (deci benzínu som kôli bezpečnosti ochotný obetovať) a hlavne som videný.

Žiadne komentáre: