sobota, decembra 23, 2006

Hyundai Getz 1.1 A - Rocna prehliadka

najprv sumar: doteraz najazdenych 39000 km aj nejake drobne. zatial som do toho lial iba kvapalinu do ostrekovacov. jedina vazna chyba bola zhruba pri 5000 km ked nebol od vyroby dotiahnuty nejaky vec na motore koli comu mi zacala unikat chladiaca kvapalina. od tejto udalosti sa az na "battle scars" (raz neznamy dobrodinec na parkovisku pred tescom v NR a druhy krat pred avionom v BA) nic zvlastneho neudialo.


s tymto a este s vlastnymi 4 litrami oleja Castrol GTX Magnatec 10W -40 (lebo nic ine nesmiem doniest koli zaruke) som sa v pondelok pristavil v Auto Zobor v NR. odhadovana prva cena bola 3 - 4 tisic (bez znamosti donesenia oleja). cela prehliadka trvala nieco cez hodinu. bol vymeneny olej, kontrolovala sa chladiaca kvapalina atd. proste vsetky tie veci co sa deju na prehliadkach.



konecne nalievanie olejika

este treba okontrolovat svetla


a samozrejme nemozme zabudnut na kontrolu pocitaca



no a to je asi tak vsetko. o dve tisicky lahsi (teda nakoniec to bolo lacnejsie koli oleju) a skontrolovany som sa vydal opat na cesty.


Pouzite nahradne diely: olejovy filter (nejakych 100 SKK) a vzduchovy filter (nejakych 600 SKK)


3 komentáre:

porter povedal(a)...

Ahoj, ako si spokojny s autom? Aku ma spotrebu? Vyzera celkom fajn, rozmyslam nad kupou ale spotreba sa mi zda vysoka, moj druhy typ na kupu je Toyota Aygo, dik za odpoved :)

Anonymný povedal(a)...

Čau, ja mám jednú dosť nepríjemnú skúsenosť ktorú neprajem nikomu. Pri ceste na dovolenku do Talianska mi v Rakusku praskla kľuková hriadeľ. Mál som najazdených len 19 tisic km. Myslel som si, že sa s novým autom môžem vydať na takú cestu v pohode, ale opak bol pravdou.Teraz mám 70 tisic a bez akej koľvek závady.Ak by sa Hyundai zlepšil dizajnovo tak by som neváhal kupiť znova túto značku.Ale to tak skoro nebude tak sa chystam na Suzuki SX4 ku.

Fifteen povedal(a)...

fuha prasknuta klukovica? tak take sa mi este nestalo. bol som s nim uz tiez v taliansku. ale to uz som mal okolo 30 tisic km najazdenych. mohol by si podrobnejsie o klukovici napisat ? presny typ auta, ako sa k tomu postavil servis a ostatne info okolo