utorok, decembra 20, 2005

Zabavne reklamacie

ako som si tak dnes rano cistil kly pozerajuc nevyspatym pohladom do zrkadla kde nic tu nic sa mi zalomila skoro nova par dni pouzivana zubna kefka. v momente som sa prebudil i tiez spravodlivo rozhorcil ze co za taiwanske produkty si to do svojej dutiny ustnej pcham. nastastie som zabudol vyprazdnit vrecka kde sa zhodou okolnosti nachadzal aj blok. takze som si takticky pockal na obednu prestavku a vybral sa do avionu reklamovat. zacapil som dievcine na stol kefku aj s blokom a hovorim ze by som to ako reklamovat chcel. a ona ze co s tym je. a ja ze zlomena. tak sa zacal telefonny kolotoc ze ci sa to ma vymenit okamzite alebo az za chvilu. nakoniec sa dospelo k tomu ze mi napisu krasny reklamacny list. v troch kopiach :-) a tak teraz cakam kedy sa mi z hypernovy ozvu a povedia mi ze si mam ist zobrat novu zubnu kefku.

Žiadne komentáre: