pondelok, mája 16, 2005

Nlite instalacia widiel XP

i rozhodol som sa trocha reinstaluvat svoje domace widle bo sa mi uz nepacila spomalenost os ako takeho po nejakych tych mesiacoch. a kedze som sa davnejsie docital o zmensovaku instalacie tak som si to tiez chcel vyskusat. stiahol som najnovsiu verziu nlite z webu, vrazil cd do mechaniky nastavil cestu kam ma nasypat novu instalaciu a zacal vyhadzovat. finalne mali instalacky XP okolo 300 MB co znamena, ze v buducnosti na cd dopisem este nejake drivers pre grafiku, dosku, zvuk pripadne nejake dalsie softy a mohlo by z toho byt celkom zaujimave rescue respektive fast reinstall cd. mozno sa podujmem spravit si dvd ked tam nasypem aj nejake zakladne softy aby boli widle po instalacii aj pouzitelne. po samotnej instalacii (bez ovladacov a akychkolvek softov) zaberali widle 62 MB! v pamati coz sa mi javi ako velmi pekny vysledok na prvy pokus. teraz aj vdaka ovladacom HP (PSC1210) ktore maju 161 MB (a po instalacii zaberaju okolo 20 MB) mam po restarte zabratych okolo 124 MB. OS beha ako namydleny blesk (len dokedy ze ano) a od stlacenia power buttonu aj s nalogovanim to trva 55 sec. stale sice nedosahujem rychlost bootu IBM masin s predinstalovanym OS od IBM, ale pravdepodobne sa s tym iba viac hrali :-)

Žiadne komentáre: