pondelok, apríla 18, 2005

EDGE resuscitacia

pomaranc by mal zacat nieco robit s tymto pripojenim. respektive so stabilitou tohto pripojenia. najlepsie tak aby sa clovek aj mohol pripojit. a uplne idealne aby to pripojenie aj nejaky cas vydrzalo. ked nie pod winXP tak aspon pod linuxom (fedora core 3). moja nespokojnost s EDGE vypliva z nechopnosti pripojit sa cez weekend. a to prosim aj o 23:00. ani o 8:00 rano v nedelu sa situacia nezlepsila. v modeme problem nevidim. doteraz fungoval bez nejakych vacsich problemov. a widle sa tiez nezvyknu rozhodit z dna na den ked clovek nic neinstaluje. antivir mam tiez aktualizovany a adaware mlci. a EDGE tiez mlci. velmi tuho uvazujem o zmene. viem ze som chvalil orange za pripojenie v ludovej cene a bolo dokonca aj celkom stabilne. az do tohto tyzdna. ale v poslednej dobe som viac offline ako online. problem spociva v dvojrocnej viazanosti operatorovi koli modemu. ma niekto nejake skusenosti s odstupenim takejto zmluvy ked sa nedokazem pripojit ?

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Skusenosti s odstupenim zmluvy nemam, ale ten isty problem je aj v ZH.

Fifteen povedal(a)...

no co som vycital zo zmluvy s pomarancom tak sa da presunut na inu osobu bez zbytocnych financnych zatazi lebo cvakat 5 litrov sa mi naozaj nechce