nedeľa, februára 27, 2005

Zlatnicka mafia

pri vcerajsich rannych nakupoch som sa po dlhom case dostal na pesiu zonu v nitre jakozto spoluzakaznik v zlatnictve. mama totiz potrebovala dat opravit retiazku a nejake nausnice. po vstupeni dovnutra a pozdrave bolo povedane co vlastne chceme. mila teta predavacka nam oznamila ze oni opravuju len sperky u nich zakupene. hadzem svoj prvy nechapavy pohlad (styl: toto ako naozaj nemozete mysliet vazne) ale mama sa nevzdava a skusa pretlacat svoje memy na predavacku. no nedari sa jej, pretoze teta si melie stale svoje ze inde zakupene sperky neopravuju lebo to vraj musia posielat niekde to trencina a vobec same problemy. aby som nezabudol ide o predajnu zlata zlatokov (mama volaco stebotala ze to je vraj nejaka znacka slovenska a ja nemam dovod neverit ale podla stranok je to riadna bieda :-) ). v druhom zlatnictve (kurtis) nam uz opravu retiazky prijali bez problemov ale ked sa vytiahol na svetlo sperk s osadenym kamenom tak sa opat neda opravit lebo vraj na to treba zvlastnu pajkovacku s bodovym zahrievanim. potom nam bolo spomenute ze kamen by museli asi vybrat a ze by sa mohol poskodit. skratka problemy nad problemy. vecer mi bolo objasnene u priatela wenca ze to je celkom normalne lebo one nitrianske zlatnictva vacsinou nakupia hrby sperkov v taliansku s tym ze ich predavaju tu a oni (rozumej kombo wenco&stonka) si davaju opravovat pripadne vyrabat sperky do elitexu. som neskutocne zhnuseny pristupom aky sa uplatnuje v zlatnictvach. moj nazor je ze zakaznik je stale zakaznik a ma byt snahou obchodnika mu vyhoviet a nie za kazdu cenu odbijat ich.

Žiadne komentáre: