streda, januára 12, 2005

Gulaty windows

na podnet priatela paulieho a clanku na zive som si vyskusal slovensky soft SphereXP ktory vytvara 3d prostredie do windowsov. napad je to pekny spracovanie softu tiez. dokonca som s nim nemal ziaden problem co sa tyka padavosti alebo tak nieco. co mi vadilo bola celkom velka zataz systemovych prostriedkov a nie ani tak procesoru ako pamate (okolo 50 MB) a tiez nie velmi pekne ikonky ktore v tom gulatom priestore vyzerali mierne rozgrcane. dalej som zistil ze na vazne ovladanie by som potreboval nejaku tu datovu rukavicu ala Johny Mnemonic z rovnomenneho filmu. a nejaku tu helmu tiez. potom by to bolo asi to prave maso. mozno v dalsich verziach pribudne aj nejaka ta animacia okien ked ich vytahujem z prostredia a davam naspat. tak isto mi chybalo prehravanie videa v 3d priestore (ale chapem ze je mozno dooost husty problem to nakodit).

Žiadne komentáre: