pondelok, septembra 20, 2004

Firewall in the hole!

vraj moj firewall je pravdepodobne k nicomu. vzhladom na to ze v praci sa spolieham na nasich super meja meja adminov a doma pripojenie na inet nejako nepouzivam (este), nejako mi to zily netrha. spustil som onen soft a vyhlasil "succes". hmmm ale ja nepouzivam explorer tak preco sa mam obavat? personal firewall ma uz prestal bavit. nemam na svojom pocitaci data z NASA (teda okrem 120 MB videa zeme :-) ) ktore si moze kazdy sosnut priamo z ich FTP servera. mr. hulan vsak na konci poznamenava, ze jeho sa to vraj netyka, lebo nepouziva windows. v dalsom clanku vsak spomina ze ich ma nainstalovane koli hram (jasne kopa hier pod linuxom naozaj nieje),ale tym padom si protireci. ked ma zaujem o bezpecnost odporucam na zaciatok knizku od nakladatelstva O'Reilly "Bezpecnost unixu a internetu v praxi" (ISBN - 80-7226-082-0), ktora uz bohuzial nieje k dostaniu v obchodoch. a este odporucam sledovat bugtraq konferenciu a packetstorm a securityfocus a este ich je kopa dalsich, ktore by ho mali vyviest z omylu, ze suse linux je svaty (rozumej secure) :-) .

Žiadne komentáre: