sobota, augusta 21, 2004

Counter strike : Source

nuz vyskusal som si ako sa hra nove CS:S na mojej domacej masine a mozem zodpovedne prehlasit ze sa mi tato hra pozdava. priemerne FPS mate o obrazok nizzie. specifikacie: AMD Athlon 2500+ 1GB RAM ATI9600 XT. hral som v rozliseni 1024x768 najvyssie detaily 2xFSAA. ani v najtuhsich bojoch som necitil trhanie (viem subjektivita ale nie je tam ziadne timedemo ako v DOOM III - bol odskusany iba interny CS:S benchmark). Tiez sa mi pacili kopy roztrusenych skatul, flias, sudov a inych veci ktore sa dali rozbijat presuvat (ale nie znicit - okrem flias). Tiene sice niesu ako v u konkurencneho D3 ale cela hra akoby bola filtrovana cez bloor efekt. Vyber zbrani je skoro presne ako v starom CS. IMHO treba iba pridat viacej neporadku aby bolo co poriadne aj rozbijat. fragnuty protivnici a spoluhraci zostavaju tam kde boli zostreleny a ku koncu kola vyzera level ako celkom pekny masaker. Downoad cez Steam nemal skoro ziaden zadrhel. Uz sa tesim na full Half life 2.
trikrat hura.

Žiadne komentáre: