pondelok, októbra 04, 2004

Odblokovac najvacsi zo vsetkych

stal som sa nim po oprave mojho stareho mobilneho telefonu trium eclipse. este tak pred pol rokom som ho smutny a hlavne nasrany priniesol do servisu, ze nech s nim nieco spravia. chalan ho zobral s tym, ze sag oni sa na to pozru a povedia mi ci sa s tym vobec nieco da spravit. za tri dni som ho dostal spat s tym, ze tomu telefonu uz nic nepomoze lebo s touto chybou ich rovno vymienali. len tak mi preletelo hlavou, ako sa zarucna doba (ktora nepokryva bozske zasahy) pominula pred niekolkymi mesiacmi a rozhodol som sa kupit si novy telefon a to nokiu 7650. som s nim spokojny a nemam s nim ziadne problemy. ale vcera som sa prehrabaval vo svojich veciach a nasiel som onen spominany trium. reku ked ho uz neopravili oni ja uz mu viac neublizim. a zacal som ho rozoberat. vo firme mitsubishi corporation musia byt strasne hrdy na svoj originalny trojhranny patent skrutiek, ktorymi je telefon zosrobovany prave koli takym osobam ako ja. nuz nedal mi vela prave, pretoze prave na taketo pripady mam pripraveny velmi tenky srobovak. po rozobrati telefonu ma este napadlo, ze taky telefon musi mat urcite aj nejaky master reset. bohuzial som nijaky nenasiel. len cisty plosak plus LCD. telefon nadalej vytrvalo odmietal moje pokusy o nakopnutie. pri pozornejsom prehliadnuti som vsak objavil bateriu hutne pricinovanu o plosak a skoro celkom nenapadne sa tvariacu. toz som ju odpojil odisiel na LAN party a nechal posobit. v podvecernych hodinach som uchopil telefon a zacal (zatial) provizorne skladat. ake bolo moje prekvapenia ked na nejaky druhy pokus sa telefon rozbehol s tym, ze mi vynadal, aky je smutny z toho, ze nema SIM kartu. vlozil som sim kartu a cakal co sa udeje. telefon veselo naskocil, zmizlo logo pomarancovnikov a namiesto neho je tam original logo triumu. funguje na nom uplne vsetko a nema problem. takto som sa stal hustejsim odblokovacom ako servis triumov v nitre :-)

Žiadne komentáre: