štvrtok, septembra 04, 2008

iPhone - 14 dní po

Nasleduje nezreteľný výpis myšlienok o používaní.

V prvý deň natrieskaných milión aplikácii z appstore. Šťuchanie do obrazovky prechádza do krvi, učím sa písať Otočenie obrazovky ma blahý vplyv na veľkosť klávesnice :-) 2.0.2 má pomalý prístup do kontaktov. niekedy treba čakať pár sekúnd na odozvu aby sa dalo vyhľadávať. idú reči o veľmi rýchlej ďalšej verzii softvéru. Bez Jailbreaku som vydržal celý jeden deň. Kde nič tu nič sa zjavila Slovenčina (tlieskam nad spracovaním), T9 sa dá vypnúť, na iPhone mám prístup cez SSH a SFTP. neviem prečo sa mi orange snažil nahovoriť, že WAP stránky mi nepôjdu (idú úplne bez problémov i keď načo sa tárať po WAP sajtách keď tu mám normálny web že áno) pribudlo zopár správnych utilít typu BossPrefs. Quake pre iPhone je čuduj sa svete celkom hrateľný ale padá. takže zostávam pri tých pekných nakláňacích hrách. Diceshaker som mal mať na strednej keď som hrával RPG. Batéria má výdrž zhruba 2 dni. forum.iphone.cz je presne to čo potrebujete. ľudia tam riešia kopu vecí. Ako čítač elektronických kníh používam textReader s kódovaním nastaveným na Windowslatin2 (všetka diakritika bez problémov). Ako hlavný inštalátor iných ako appstore aplikácii používam cydiu. installer je nejaký divný. Bluetooth sa naďalej nedá použiť na nič iné ako slúchadlo. Terminal je must have aplikácia. gestá ešte poriadne neovládam ale tri najpodstatnejšie sú:
dvojtap na text skryje klávesnicu (ďalším ju vrátime späť)
dole - doprava = CTRL
hore - doľava = ESC
Cisco VPN client je funkčný bez jediného problému. VPN pripojení sa dá nastaviť koľko potrebujete. v kombinácii s RDP som celkom v stave rebootovať IIS servisy keď je to potrebné. Ešte dúfam že budem mať čas na vyšpekulovanie OpenVPN a bol by som úplne spokojný. posledná vec ktorá ma hnevá je že neviem poslať žiaden kontakt ani pomocou SMS :-/

Žiadne komentáre: