piatok, januára 26, 2007

CNA update info

nejaky ten suhrn informacii o CCNA. Je mozne spravit skusku aj bez semestrov. Staci vraj prist do nejakeho test centra na SK. bol mi odporuceny Tronet. Co je v podstate Soitron :-) Samotna skuska stoji nejaky ten penaz ale dufam ze neprekroci 10 tisic. Zistoval som si aj nejake tie nastroje co sa spominaju v materialoch. napriklad taky Fluke LAN Cablemeter 602 dovaza na SK firma NETTEST za 450 USD. Co je celkom dost. Ale s nim si siet otestujem aj sam a bez cudzej pomoci. a vie vselijake tie vychytavky na problemy.
A preco si vlastne chcem spravit CCNA ked to este nieje tak velmi uznavana skuska? Nuz koli tomu aby som si vobec pospominal na vsetky tie veci ohladom sieti ktore sa clovek vzdy chcel dozvediet a bal sa opytat. a ked spravim totok sup cim skorej (aby som nestihol zabudnut) na CCNP. A hlavne zasek sa dozviem nieco nove.

Space , the final frontier ; these are the voyages of the starship Enterprise ; it,s continuing misssion to explore strange new worlds , to seek out new life and new civilizations , to boldly go where no one has gone Before.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Ak chces mozem ti dat nejake studijne materialy CCNA na havranov fem - mam materialy na vsetky 4 semestre CCNA

Fifteen povedal(a)...

materialov mame celu kopu ... :-) dakujem za ponuku, ale skor by som privital nejaky ten network simulator. predsa len k cisco routerom sa clovek nedostava kazdy den.

Anonymný povedal(a)...

no simulator by sa nasiel nejaky - mam boson netsim 5.27 - ten je asi najlepsi, este mam Router sim 4.1 a sem sim 2.2.1 capnem ti to na fem potom poslem link... A ohladom tych materialov - to by si mi zas ty niekam mohol zavesit mozno je tam nieco co este nemam a ak mas nieco na CCNP budem len rad :)

Anonymný povedal(a)...

no ja ti mozem tiez nejake vecicky cez Banana poslat :) ...mam toho kopu, este som to ani nepozeral, su to vseliake Cisco simulatory, hadam nejaky aj funguje :D

Fifteen povedal(a)...

noooo ... vidim to na nejaku plodnu spolupracu :-) asi sa zastavim zajtra u havrana