utorok, septembra 26, 2006

Pravda = Radio Jerevan?

Zaujimavy clanok sa nam objavil v internetovej verzii dennika Pravda. Vraj Cina vytvorila novy internetovy protokol. Reku eeeeej bistu to uz musi byt ina vec. i zacal som citat. a cim viac som cital, tym vacsi usmev sa mi zacal zjavovat na tvari. pred tym usmevom to vsak bol iba nemy uzas. aby som uviedol veci na pravu mieru zapisal som takuto vec do diskusie (tu uvediem aj link na wikipediu z ktorej som cerpal info):

"IPv6 urcite nieje novym protokolom. vznikol v roku 1994 (8 rokov! - to este pravda asi nechyrovala o nejakom internetovom vydani) a urcite ho nevymysleli cinania (boli to pani Steve Deering a Craig Mudge z Xeroxu) :-) tiez mam vyhrady k k zvyseniu rychlosti. rychlost sa zmenou protokolu nezvysi. zvysi sa iba pocet volne dostupnych adries ktory nieje neobmedzeny ale iba straaaaaaasne velky (konkretne 4.3×10 na 9 adries). pripada mi to ako keby niekto v pravde nieco zacul informaciu, ale minimalne od tretieho zdroja a zapisal si z takejto komunikacie utrzky rozhovoru dvoch ludi."
Od internetoveho dennika formatu pravdy som cakal trocha viac. nie omnoho viac, ale aspon preskumanie zdroja. relevantnejsie informacie o Cinskom hromadnom prechode na protokol IPv6 mozete najst napriklad na www.cio.com alebo v inom kontexte u Frantiska Fuku.

Žiadne komentáre: