štvrtok, júla 20, 2006

Tak nam zabili dva servery jednou ranou

kyberia.sk a hysteria.sk dva zname majaky slovenskeho kompjutroveho undergroundu. uz nimi niesu. dnes okolo 10:00 ich dosla zobrat policia z dovodu vysetrovania okolo hacku NBU. nieje mi jasne preco vlastne hysterka. bol niekto taky blazon aby hackoval NBU priamo z onyxu? ved informacie o NBU ako prvy priniesol blackhole.sk. na hysterke a kybe sa spustila az druha vlna opisov opisovaneho. suvis s NBU mi unika. dufam ze vlastnici serverov H&K daju SK policii trocha zabrat. kazdopadne sa mi nepaci vypnutie masiny na ktorej som este rano browsil ze co noveho. i ked na druhej strane treba priznat ze mozno tento rapidny rez kyberii ako takej len pomohol. kvalita isla posledny rok dva rapidne dolu a pocet hodnotnych prispevkov klesal. ja len dufam ze duch kyberie nezmizol spolu so servermi a ked budem moct nejakym sposobom pomoct k opatovnemu rozbehu serverov rad pomozem. ten zelenocierny svet mi totiz akosi ucaroval.

tentokrat citat z warhamer 40000:

"Chaos, Panic, Disorder. My work is finished here!"

3 komentáre:

nowell povedal(a)...

NJ, toto je klasický prípad práce štátnych úradov - nejde o to niečo vyriešiť, ale VYKÁZAŤ ČINNOSŤ, ukázať sa, že "Aha! Nesedíme na zadku, tvrdo makáme." Čo na tom, že efekt nie je efektivita?! Plebs to nerozozná, ten sa raduje, ako to polícia tým strašným "hekrom" osolila.

nowell povedal(a)...

A ešte pridám skvelý zážitok zo včerajšieho večera (24.VII.), kedy som s radosťou zhliadol Udalosti a komentáre s pozvaným duom Bella (admin blog-Sme) a druhým najlepším policajným hovorcom (po Ažaltovičovi) - Spišiakom. Nezisťoval som, či je to na nete, ale oplatí sa po tom pozrieť. Vyberám iba krátku ukážku, ako si Spišiak dokáže vyvracať vlastné tvrdenia - na otázku, či sú hackeri zločinci odpovedal, že áno a nebezpeční, pretože sadzba za aktuálne diskutované prieniky môže byť až 10 rokov (už to je perla ducha) a ani nie o minútu tvrdil, že chlapci vlastne NBU nespôsobili nijakú škodu (čiže: na SK môžete za nič vyfasovat aj desinu natvrdo). Výborne som sa pobavil aj na tom, ako Pajkusa najskôr označil za svojho nepriateľa Nr.1 a potom povedal, že mu (Pajkus) vlastne dosť pomáhal (informáciami). Teda ja mám k policajtom pomerne blízko (na seminároch často aj menej ako meter), ale toto...?!!!

Fifteen povedal(a)...

chceeeeen to vidiet ... udalosti vcerajsie mi usli ... :-) je to dokaz toho ako krasne nam to tu funguje ... viva la resistance