streda, decembra 28, 2005

Vianoce, playstation2 a ine udalosti

prva informacia, zubnu kefku sa mi este nepodarilo vyreklamovat. informacia druha, kupil som si playstation2 na ktory som bol uz dlhsiu dobu celkom nalomeny. poslednych par dni som stravil pred TV a obcasnym zbesilim busenim do stvorcekov, trojuholnikov, koliesok a iksiek som sa snazil navodit si tu pravu vianocnu atmosferu :-) a hrdo prehlasujem ze ma to celkom bavi. playko je osadene chipom modbo 2.1 ktory zatial zvlada uplne vsetko co som mu podhodil. skusal som uz aj media player (warning spanielcina) ale s polovicnou uspesnostou. to znamena ze sa mi ho podarilo spustit ale uz nie prehrat nejaky film. vyskusam neskor. vacsim prekvapenim bolo pre mna pripojenie mysi a klavesnice. mysky som odskusal uz tri (2x microsoft + 1x logitech) a hybali sa celkom ok az na jednu vec a to ze sice kliknut na nieco ide ale uz nie potvrdit. klavesnicu som odskusal iba jednu ale s o to vacsim uspechom. bezproblemove pisanie a pohyb po menu. takze sa celkom tesim ked sa dostanem k linuxovej distribucii pre PS Two :-) a potom to pripojim na siet. este chcem odskusat volant Logitech MOMO racing (ktoreho sprevadzkovanie by ma vazne potesilo hlavne koli Gran Turismu 4) a joystick Saitek Cyborg EVO (este nevim s cim by som ho testoval). ako tak pozeram cely spot sa mi zvrhol na opisovanie playstation. ale ked sa nad tym zamyslam nic ineho velmi doleziteho sa neudialo. az na tie vianoce, jednu nepodarenu sietovacku (ktora sa zvratila v prechadzanie licencii v GT4) a upratanie mojho stola s pocitacmi.

a na zaver:

Stastny a vesely Fifteen Vam praje Velke Vianoce :-)

Žiadne komentáre: