pondelok, apríla 11, 2005

LARP april 2005 @ gymes

sa uskutocnil tento posledny weekend v krasnom zamracenom obcas prehankujucom pocasi co dodalo tejto akcii celkom zaujimavu atmosferu. ze co je to LARP ? skratene Live Action Role Play cize hry na hrdinov nazivo. o co na gymesi slo? o porazenie zleeeeeho nekromanta druzinou nebojacnych hrdinov za pomoci mocneho amuletu. samozrejme nekromant zostal opat neporazeny a zdravy. pricom druzina zhynula jeho strasnou rukou za vydatnej pomoci prisluhovacov (medzi ktorych som patril aj ja). nejake fotky najdete tutola a dalsie sa chysta zverejnit priatel elfo. z tych elfovych zverejnim cosika aj ja. akcia to bola vyborna i ked prsalo, ale objavil som zaujimavu vec. v kostolanoch pod tribecom capuju v krcme vineu!

update: link na galeriu elfovu z tejto akcie

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Zdar Fifteen
kedy planujete dalsi LARP?
Par ludi zo ZM by sa chcelo aj pridat keby sa dalo ;-)
Ja som ani netusil co to je ten LARP ale kamarat ma siel zozrat ked som mu vravel ze sa nieco take konalo pri Nitre a dostal som bojovu ulohu zistit viac ;-)
pripadne info mi mozes napisat aj na mail keraml(AT)gmail.com

Fifteen povedal(a)...

nooo ... larp sa urcite planuje :-) pridat sa urcite da ... najsam zodpovednejsou osobou v tychto veciach je urcite wenco (wencules(at)gmail(dot)com)naposledy sa konalo na gymesi fotogaleria jest prilozena pre zdokumentovatelnost.