utorok, apríla 05, 2005

EDGE, linux, windows, nokia 6210, vesmir a vobec

tak a nijak inak sa nazyva to co som skusal so svojim kompjutrom vcera v podvecer vycerpany po aikido treningu. testy linuxoveho edge dopadli zle. pripojenie fungovalo obcas na prvy sup, ale vacsinou tak na treti krat (koli roznym timeoutom). ked uz spojenie existovalo tak ping bol vzdy lepsi ako vo windows. pohyboval sa okolo 500 ms smerom na google.com. dalsim problemom bolo postupne umretie spojenia. connect sice na BTS bol a vsetko vyzeralo OK ale nic sa netahalo. takze som smutne prebootoval do win xp a zacal este trocha patrat. nasiel so vsak inu zaujimavu vec. na tejto stranke som sa dozvedel ze nokia 12 chip pouzity v zadacome je ten isty ako v nokii 6210. podla rady som teda nainstaloval driver pre tuto nokiu ale ouha rychlost prenosu medzi modemom a PC nesla nastavit na viac ako 115,2 Kbps. smutne ale aspon to teda vyskusam. spojenie sa nakoplo na prvy krat (ale to bolo sposobene pravdepodobne tym ze to bolo okolo 22:00) a drzalo sa celkom stabilne na 10 kB pri downloade. co vsak bolo zauimave ze aj upload bol podobny a to okolo 8 kB. pri standartnom driveri sa mi to este nestalo. kazdopadne dnes bude este dalsie testovanie i ked by som rad nejakym sposobom zmenil rychlost na vyssiu.

Žiadne komentáre: