nedeľa, marca 06, 2005

Zhnile nitrianske sluzby

po vcerajsej skusenosti som naozaj presveceny ze na slovensku uz nic nemoze fungovat normalnym sposobom. no povedzte, v ktorom meste nefunguju pocas tmavych a chladnych noci lekarne? ziarivym prikladom bud nitra a jedna z jej lekarni D+D na stefanikovej ulici oproti tescu. pohotovostnu sluzbu vykonava iba od 7:00 do 22:00. po tomto case mate smolu a mozte s na kusky rozkrajat a nepomozete si. co som potreboval? odsavacku hlienov pre sestrinho 9-mesacneho lezuna :-) vdaka super pohotovostnej sluzbe som o 12 v noci zostal nasucho a tym padom som bol nuteny pocuvat detsky plac do skorych rannych hodin. uplne skvele. zboznujem nitriansku funkcnu infrastrukturu. nitrianski poslanci zjavne nemaju problemy so zdravim. nenapada ma nic ineho iba citat z knizky terryho pratchetta:
"Zajimave casy na Vas"

Žiadne komentáre: