štvrtok, februára 03, 2005

PDA alebo Smartphone?

odpoved na tuto otazku nieje jednoducha. bavim sa o nej s elfom uz dlhsi cas a vsimol som si ze vcera a dnes sa k tejto palcivej otazke zivota vesmiru a vubec zacali vyjadrovat servre ktore takto poranu este so zalepenymi ocami citavam. prvy clankom jest hulanovie typicka nadielka narcizmu o tom ako je squely smartphone a druhym celkom rozumne napisana odpoved ondreja zaorala z palmservera (vratane vysvetlenia pojmu geek). moj osobny nazor jest ten ze casom sa telefon a PDA zlucia skor som uvazoval o systeme ala nokia komunikator ale po vcerajsom zhliadnuti PDA iPaq rady 6 (ten s GSM modulom) som sa vazne zamyslel nad svojim tvrdenim :-) (a tiez po precitani zopar reakcii o pomalosti komunikatorov) a to sa mi velmi casto nestava aby som prehodnocoval svoje postoje. kazdopadne je momentalne mojim vzorom ipaq s integrovanym gsm. bohuzial tato masinka zatial nestaci vykonovo na to co by som chcel. 200 Mhz procesor je naozaj malo a tiez nema dostatocne rozlisenie (640x480). kandidat cislo 2 je iPaq hx 4705 ale ten nema este integrovany telefon. preco chcem aj integraciu telefonu? koli bluetooth handsfree sade. telefon totizto dokaze iba jedno modrozubate spojenie v case. ale PDA ich zvlada viac. z toho dostaneme ze ked prihodime k PDA iste modrozubate sluchatko od firmy logitech zacina prava zabava :-)

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

http://www.palmserver.cz/clanek.php3?show=2425

Neni toto lepsie ako hx4700?

Fifteen povedal(a)...

tak ten je naozaj velmi pekny ... este cena :-) a ked to bude mat windoze tak do toho aj hadam pojdem