pondelok, januára 10, 2005

Orange, MMS telefon a vobec

na pociatku bolo obnovenie zmluvy s pomarancovym operatorom a otazka lokalnej pomarancovej slecny ci si chcem aktivovat sluzbu obrazove spravy (inak to ludovo nazvane MMS) ze je to len 19 korun mesacne a mam dve spravy zdarma na mesiac. tak som povedal ze nie a mozno si to aktivujem neskor. neskor asi tak o dva dni sa mi opat ozvala telefonicka pomarancova slecna s tym ze mi dakuju za doveru v spolocnost orange a pytala sa ma ci nemam nahodou chut si aktivovat nejake nove sluzby a napriklad MMS ked uz mam ten novy telefon (islo o T-610, ktory som hned predal pretoze je sice novy ale na o niekolko rokov starsiu nokiu 7650 podla mna nema). tak som povedal ze dakujem nie. moj nazor na MMS som zmenil ked mi prisla obrazkova sprava od kamosa daniela s tym ze neprisla na telefon ale mohol som si ju pozret na internete. smutne. tak som zacal patrat ako si tuto sluzbu aktivovat bez toho aby som musel niekam volat. od telefonickej slecny som dostal PIN na aktivacie sluzieb po telefone a inymi sposobmi tak som skusil najsamprv WAP. stranka sice existovala dokonca aj policko na vlozenie daneho kodu, ale potom sa to volajako dogrcalo a bolo po zabave. cize wap som zavrhol ako vysoko nefunkcny pre aktivacie sluzieb. no nic povedal som si esteze tu mame ten internet. hmmm ale ako sa k nemu dostat ked nie som v praci. pomohol priatel paulie s DSL linkou. i natukal som do firefoxu www.orangeportal.sk a reku sag by tu nieco ako aktivacie sluzieb mali mat. mali. po registracii. tak som sa "skusil" zaregistrovat. neviem cim to bolo ale akokolvek som sa pokusil nejako mi to nove konto nevytvorilo hoci mi sprava s autentifikacnym kodom prisla. zacal som premyslat ze predsa len budem musiet zavolat operatorovi a minat zbytocne minuty. ked tu zrazu z nicoho nic skoncila dovolenka a ja som sa opat ocitol v praci. nuz vyskusam este raz. registracia prebehla rychlo a lahko a bez problemov hoci portal samotny je dost pomaly (ako keby tam bol nejaky slaby matterware). a momentalne sa tesim z aktivovanych MMS hoci mi bude treba este nastavit telefon asi :-). no co ved zivot bez problemov by asi bol velmi nudny.

Žiadne komentáre: