utorok, októbra 05, 2004

Wikipedia free encyklopedia

stale viac sa podivujem co vsetko sa da najst na tomto onlajn zdroji informacii. cokolvek som potreboval vysvetlit wikipedia ma stale odpoved. je dokonca ja v slovencine. tato stranka je ozajstnym hypertextom v pravom zmysle slova. prepojenim jednotlivych clankov vznikol zdroj relevantnych a hodnotnych informacii na ktore sice mozme pouzit aj kamarata googla ale na wikipedii ich najdem hned a este aj vysvetlene. zoberme si napriklad termin vesmir (space) je rozobraty hned z niekolkych hladisk, od fyzikalneho az po filozofiu. zaroven som sa dozvedel tu podstatnu informaciu a to je hranica vesmiru (momentalne aktualna koli space ship one) a samozrejme mnoho dalsich informacii ktore suvisia s vesmirom. proste super zdroj. som nadseny a mozno sa raz opriem aj do slovenskej verzie, aby som ju pomohol rozsirit.

Žiadne komentáre: