utorok, októbra 12, 2004

Suhlasna strana chce internet

a do kazdej domacnosti ako vodu. chcu vraj danovo zvyhodnit pocitace (heh zrusia aj tie dane za cd a napalovacie mechaniky?)a dosledne liberalizovat telekomunikacny trh to znamena ako ze by tu mal byt volny telekomunikacny trh? mam pocit ze v europskej unii sme uz asi pol roka. to doteraz nenapadlo nikoho ze telekom tu (este stale!) ma monopol ? takmer vsetky kable tu ma natahane len st a niekto tu ide basnit o liberalizacii. ako som pisal skor pokial nebude broadband inet za 500 skk a menej, s vysokou pravdepodobnostou do toho nepojdem. este ma pobavila veta o slovensku ktore zaostava za europou co sa tyka pripojitelnosti. na toto mozem povedat iba jedno. dobre rano slovenski politici! to sa zobudili az teraz? blizia sa snad volby? (hmm to asi nie budu az 2006) no kazdopadne som rad ze sa vobec niekto zobudil. aj ked si myslim ze su to zase len velkohube vyhlasenia, ktore sa vobec neuskutocnia.

Žiadne komentáre: