piatok, septembra 24, 2004

Telefonna mobilita a lietadlo

Na ceskej mobilmanii som si precital clanok o tom ako sa bude dat komunikovat v lietadle pomocou mobilneho telefonu. nuz mam o tom vazne pochybnosti aspon co sa tyka vysky 10 000 m. :-) som zvedavy ktory mobilny operator bude natacat anteny smerom hore. a okrem toho zdrave rusenie MT pri nastavovani inercialneho navigacneho systemu. raz mi jeden z pilotov hovoril ako museli znova nahadzovat INS koli jednej milej panej ktora prave pocas nahadzovania dostala telefonat :-) hmm no vraj airbus uz cosika vymyslel. len mi naozaj stale nejde do hlavy ako v tej vyske telefon najde vobec nejaku BTS. a okrem toho nezblazni sa siet ked sa telefon bude snazit naviazat spojenie so vsetkymi dostupnymi BTS? rad by som vedel ako je to vlastne obmedzene.

Žiadne komentáre: