piatok, septembra 17, 2004

Ranne zaparenie mozgu

Newsoval som rano beznym sposobom az kym som nenarazil na toto. ide vraj o billboard od googla na zamestnanie. jedine co billboard hovori je: "{first 10-digit prime found in consecutive digits of e}.com" teda doplnit dane cislo. zacal som rozmyslat ako velmi som biedny z matematiky a v ramci tohoto bolestiveho ranneho ukonu som pouzil kamarata googla, ktory mi vyriesil prvu cast tejto zabavky. na onej stranke sa nachadza opat dalsia funkcionalna haluz na ktoru budu vediet odpovedat pravdepodobne nejaky husty matematici, ale este poskusam coho sa da dosiahnut len s pomocou internetu :-) .

Never give up, never surrender. - Jason Nesmith/Cmdr. Peter Quincy Taggart - Galaxy Quest
update: po piatich minutach googlovania som dospel do konecnej fazy tohoto problemu :-) ale dakuju mi aky som ja skvely a vobec. vsetko je vyriesene tuto. (ale priznavam dobrovolne, velmo tomu nerozumiem) :-) a sem je clovek redirektnuty po tej torture.

Žiadne komentáre: