streda, augusta 25, 2004

Ranne zamyslenie sa nad cenami v nasom state

predvcerom som dostal od kamarata zaujimavu adresu. je to anglicka stranka ktora porovnava ceny roznych vyrobkov na roznych internetovych obchodoch. zarazilo ma ze niektore vyrobky sa tam predavaju lacnejsie (a to celkom o dost) ako u nas. jeden priklad Zive.cz sa zmienuje v recenzii o notebooku Compaq nx7010 za cenu 83276 ceskych korun aj s danou. ked som preskumal shopgenie.co.uk nasiel som tam ceny uz od 65000 (included VAT). to je skoro 20000 rozdiel v cene! potom som si pozeral ceny digitalnych fotoaparatov Minolta Z2 ktora sa na www.exeshop.sk predava za 14619 bez DPH (17396) zatial co shopgenie mi nasiel cenu v anglicku za 13380 s DPH. Rozdiel 4000! netvrdim ze tam je vsetko lacnejsie ale preco nemozem nakupovat za tie iste ceny ako v EU? preco mame vyssie ceny? mozno mam na to velmi jednoduchy pohlad ale ked to ide v UK preco nie u nas?

Žiadne komentáre: