sobota, augusta 28, 2004

Nokia 7650 a vobec

na stranke ceskej mobilmanie som objavil citatelsku recenziu na nokiu 7650. tento mobil som kupil asi pred pol rokom ked mi moj byvaly Trium Eclipse nadobro vypovedal (uplne zhulakanie OS bez moznosti akehokolvek tvrdeho restartu). v prvy den som nim bol nadseny a este dnes sa mi pozdava. ma vsetko co od telefonu ocakavam (bluetooth, infra, GPRS, fotoaparat, MMS, velky farebny displey, a moznost instalacie kopy aplikacii) a momentalne by som ho vymenil iba za nejaku vaznu vec ako napriklad novy siemens S65 pripadne Sony Ericsson P900. v recenzii autor nadava na nekvalitu klavesnice - potvrdzujem obcas precita jedno stisknutie klavesy ako dvakrat. vysuvna konstrukcia je zatial uplne v pohode a tvari sa ze este cosi vydrzi (mobil som kupoval v bazare). tiez som sa zaujimal o moznost prepojenia s pocitacom a koli tomuto mobilu som si kupil maly Bluetothovy palec (USB kluc) od MSI. nebol problem ani s instalaciou Nokia suite (no bol ale rozriesil som ho zhruba za pol hodinu co je este celkom v norme). Problemy s rychlostou protokolu som nemal (odporucal by som autorovi vyskusat onen zmieneny Trium :-) to by si pekne zanadaval). Este sa vyjadrim k dizajnu tejto nokie. pre mna je uplne idealny. nemam velmi v laske telefony ktore ked ich chytim mam pocit ze by som ich asi rozlomil. tento mi velmi pekne sedi v ruke. proste akurat. autor tiez vytyka pristup k baterii telefonu. ja som prave velmi spokojny. doteraz som sa stretaval iba s telefonmi ktore mali SIM kartu zasadne vyberatelnu spod baterie. Nokia 7650 to ma vyriesene velmi elegantne karta sa dava do odkrytej vrchnej zadnej casti cim umoznuje rychlu a skoro bezproblemovu vymenu. tak isto vitam sposob prace s kontaktmi (myslim ze toto ma nokia asi ako standart ale je to iba moj odhad). za najvacsiu vyhodu povazujem moznost doinstalovania aplikacii a tym prisposobenie telefonu obrazu svojmu. moj verdiktk tomuto telefonu: ano je super. jedina vec mi na nom este chyba. pamatova karta. ma ju vsak nokia 6600 ktora bude pravdepodobne mojim dalsim telefonom.

Žiadne komentáre: