utorok, augusta 24, 2004

Hackeri a ti druhi (aky druhi pytam sa ja)

v tomto clanku autorka IMHO evidentne nevie o com pise. dalsi z clankov ktory ma za ulohu prilakat co najviac klikov.
//male odbocenie> onoho casu som cital, alebo mi to niekto hovoril (netusim), volne parafrazujem , ze mne by stacila aj modemova linka, keby nemusim citat tie zbytocne informacie//
ale spat k clanku. autorka laboruje na pomedzi terminov ako hacker, cracker, lama, BFU, ktore zneju strasne IN a preto treba napisat aspon jeden clanok mesacne ktory sa snazi a) obhajit konanie vsetkych tych super nazvov b) ociernit konanie. clanok treba este okorenit zazracnym slovickom UNIX pripadne menom Stallman a tiez podstatnym menom Open source. Dozvedel som sa tiez ze treba sa ucit hackovat jedine na opensource unixe (momentalne badam, ze ktory to asi autorka myslela) a musi vediet programovat (bude mi stacit aj BASIC pripadne pascal? ) tiez je vraj potrebne aby som vedel hladat informacie na webe (uff k tomuto sa radsej nevyjadrim). hackeri pouzivaju aj skratky ako napriklad STFW a vedia dobre po anglicky. a tiez vraj pisu bez diakritiky (ohohooooo splnam jednu z vlastnosti) koli problemom s kodovanim (hmm UTF-8) a este vraj ako sysadmin mam pravo nazyvat userov skratkou BFU (huuuu cool) . hackeri su vraj hravi (patri tam aj CS:S ?). joj nema cenu sa vyjadrovat k dalsim a dalsim somarinam (pripadne vseobecnostiam). Moj zaver: clanok je mimoriadne povrchny a neprinasa nic nove.

Žiadne komentáre: