utorok, augusta 31, 2004

Gmail vjeci ziadne kecy

Nuz dostal som pozvanku (diky otty) na gmail i rozhodol som sa otestovat ho troska. na prvy pohlad vyzera ako bezne mailery webove obycajne (skoro ako bezny praci prasok). prvou a najviac hypovanou castou ktorou ma zaujat je 1 GB konto. nu z velkost som este akosi netestoval ale mailiky budu pribudat i casom sa mozno zmienim ze ci som dosiahol nejake zaujimave cislo. co zaujimave moze priniest gmail okrem kvanta miesta na kvalitny spam a kopu videi? triedenie. dalsou velmi zaujimavou zatial vypozorovanou vlastnostou gmailu je zaujimavo a velmi dobre spravene rozdelovanie a hladanie mailov. pokial vas nejaky mail zaujima oznacite hviezdickou a on sa zaroven objavi v hviezdickovanom adresari. ked s niekym clovek komunikuje po otvoreni mailu sa otvoria vsetky s nim pribuzne. velmi dobre a prehladne na sledovanie komunikacie. dozvedel som sa tiez ze je mozne importovat si kontakty z inych mail klientovnikov. odporucali csv format tak som ho vytvoril a pokusil importovat. bohuzial ani na viacery pokus sa mi to nepodarilo. ale momentalne este neviem ci je chyba na strane csv suboru alebo gmail to proste este poradne nevie. som zvedavy ako vyriesi gmail problemy spamu. ma tam sice tiez taky adresar ze spam ale ucinnost som este nestihol overit.

Žiadne komentáre: